Voor meer informatie bel: 085 0410 177 of stuur ons een email: [email protected]

U bent nu hier: Home / Online Marketing | Webdesign / Weet wat google met je advertentie doet

Weet wat google met je advertentie doet

Sharing is caring

Dat mensen steeds vaker via google naar een product of dienst zoeken is duidelijk. Online zoeken en kopen is van deze tijd, en nog meer van de toekomst. Dankzij zoekmachines als google weten bedrijven zich in the picture te spelen en zo hun bereik aan klanten te vergroten. De slimme Zoekmachine marketeer blijft op de hoogte van de laatste werkwijzen van deze zoekmachine. De nieuwste methode is de Hagakure methode. Adverteren door gebruik te maken van learning algoritme van Google. Slimme en dynamische zoekadvertenties helpen je product gemakkelijker te verkopen. Een instrument dat in onze snelle digitale wereld anno 2022 past.

Neus voor trends

De consument is op het gebied van online kopen autodidact. Ze leren steeds meer om snel en slim te zoeken naar wat ze nodig heeft. Het ingeven van zoekwoorden wordt steeds specifieker. Google heeft deze trend gesignaleerd en speelt daar op in. In de wereld van Zoek machine marketing zien we de gebruiker achter het toetsenbord hun zoekwoorden steeds specifieker maken. Voor een gerichter en sneller zoekresultaat. Waar je vroeger als zoekwoord “schoenen” tegenkwam, geeft de consument maat, kleur, merk en stijl in. Schoenen, sneakers, blauw maat veertig brengt je sneller bij het gewenste product. Een slimme marketeer moet “aan de andere kant van het beeldscherm” deze kennis inzetten op beter te verkopen.

Niet alleen kijkers maar ook kopers in beeld

Google zit niet stil. waarschijnlijk dankt het onder andere daaraan zijn succes. Niet alleen worden ze beter om meer muisklikken op je website in beeld te krijgen. Ook zien ze met hun slimme learning algoritme waar de echte kopers zitten. Oftewel: waar haal je als ondernemer je conversie? Nuttige informatie waarmee een bedrijf verder kan. Zo krijgt Zoekmachine marketing betekenis voor je verkoopcijfers. Met een hogere omzet kun je weer investeren en groeien.